Implanty

Implanty zębów to tytanowe elementy wszczepiane w kość żuchwy lub szczęki, zastępujące brakujący korzeń zęba. Metoda ta ma wiele zalet. Pozostałe, sąsiadujące z uzupełnianym ubytkiem zęby pozostają nienaruszone. Centrum Stomatologiczna EURODENTAL to pionier wśród warszawskich gabinetów stomatologicznych w dziedzinie wszczepiania implantów.

Protetyka

Brak zębów uznawany jest za poważny problem, nie tylko ze względu na aspekt estetyczny, ale również medyczny. Ubytki wpływają na zwiększenie obciążeń pozostałych zębów oraz zmieniają rozkład sił naprężenia zgryzu. Pacjentom, którzy z różnych przyczyn nie mogą skorzystać z  rekonstrukcji implantologicznych, współczesna protetyka oferuje szeroki wachlarz alternatywnych rozwiązań.

Rekonstrukcje

Najtrudniejsza i zarazem najbardziej zaawansowana technologicznie dziedzina stomatologii. Nie bez dumy możemy stwierdzić, że to właśnie specjalność Centrum Stomatologicznego EURODENTAL. W naszych placówkach dokonuje się skomplikowanych ekstrakcji, a także przeprowadza zabiegi sterowanej regeneracji kości.

Periodontologia

Periodontologia jest to dział stomatologii, leczący różnego rodzaju choroby dziąseł. Najpowszechniejszą spośród nich, jest paradontoza - przewlekłe procesy zapalne dziąseł oraz głębiej położonych tkanek. Efektem paradontozy jest uszkodzenie tkanek mocujących zęby i odsłonienie szyjek zębowych. W rezultacie luźno osadzone zęby zaczynają samoczynnie wypadać.

Ortodoncja

Wady zgryzu są czymś więcej niż problemem estetycznym - stanowią one także poważny problem zdrowotny. Obecnie, aparaty ortodontyczne przywracają piękny uśmiech u osób w wieku 30, 40 lat, a nawet starszych. Współczesna, nowoczesna ortodoncja jest bardzo rozwiniętym działem stomatologii, dającym wiele możliwości.

Diagnostyka

Bez dobrej diagnostyki nie sposób mówić o skutecznym leczeniu. Dentyści w Centrum Stomatologicznym EURODENTAL mają do dyspozycji szeroką gamą specjalistycznych, zaawansowanych technicznie urządzeń, niezbędnych do wykonania pełnej diagnostyki.